Gwarancja na usługę:

  • Usługi wykonywane są wyłącznie na żądanie klienta. Żadna dodatkowa praca nie zostanie wykonana bez zgody Klienta.
  • W przypadku konieczności zwiększenia zakresu naprawy lub wzrostu cen materiałów firma nawiąże kontakt z klientem w celu uzyskania akceptacji nowego kosztu.
  • Gwarancja na usługę obowiązuje przez okres 6 miesięcy lub 10 000 km (obowiązuje termin wcześniejszy).
  • Warunkiem skorzystania z gwarancji jest przedłożenie dowodu zakupu.
  • W przypadku użycia do naprawy materiałów dostarczonych przez Klienta, warunkiem zachowania gwarancji na usługę jest uzyskanie zgody pracownika swerwisu.


  • Gwarancja na części zamienne:

    • Nowe części zamienne zakupione w naprawmoto objęte są wyłącznie gwarancją producenta.
    • Używane lub regenerowane części zakupione w naprawmoto nie są objęte gwarancją.
    • Klient może obejrzeć/odebrać wymienione części, jeśli zażądał tego przy składaniu zlecenia naprawy. Części nie zgłoszone do obejrzenia/odebrania, są niszczone po demontażu z pojazdu i nie ma możliwości ich obejrzenia w późniejszym terminie.
    • Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia części, stosowania niezgodnego z przeznaczeniem, niepoprawnej eksploatacji, kosztów związanych z transportem i unieruchomieniem pojazdu.
    • W przypadku dostarczenia części przez klienta, gwarancja dotyczy wyłącznie poprawności procedur serwisowych.


    Złożenie zlecenia naprawy równoznaczne jest z akceptacją powyższych warunków.